TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Tuesday 17 March 2015

Shaklee Johor Bahru New Branch Opening Ceremony

Pada 15 March 2015 yang lalu, satu lagi sejarah Shaklee tercipta iaitu “Pembukaan Cawangan Baru Shaklee Di Johor Bahru”. Cawangan baru Shaklee di JB telah berpindah di kawasan yang lebih besar dan cantik, berhadapan dengan Ponderosa Golf & Country Club.

Alamat penuh cawangan Shaklee Taman Molek
No. 47, 49 & 51,
Jalan Molek 3/20,
Taman Molek,
81100 Johor Bahru

Perasmian pembukaan cawangan baru Shaklee Johor ini telah dirasmikan oleh Presiden Shaklee Malaysia 'Victor Lim’, seorang yang peramah dan kelakar. Diberitahu yang cawangan Shaklee Johor ni paling besar tau dalam Malaysia dengan keluasan 6,000 kaki persegi. Kos perbelanjaan renovate pun dah nak cecah sampai RM600,000. Wow!! Ini bermakna sale JB meletup-letup sampai boleh buat macam tu!!


Program telah bermula dari pukul 10 pagi hingga pukul 1 tengahari. Menurut sahabat SID yang hadir, majlis pelancaran berjalan dengan lancar dan meriah sekali. Alhamdulillah.

Yang paling best, Performance Drink dan juga Meal Shakes disediakan secara percuma. Best nyer.. dah ler tengah panas minum pula Performance Drink, dah kena sangat ler tu.. Thanks Shaklee… J

Lepas tu ada gak sesi Pemeriksaan Kesihatan percuma. Boleh tengok keadaan kesihatan luaran dan dalaman. Ada orang yang kita lihat cantik dan handsome secara luaran tetapi organ dalamannya sudah tua. Jadi kalu nak kesihatan dalaman pun kuat dan muda, kena lah rajin ambil nutrisi yang cukup dan cara paling mudah dan berkesan ialah dengan pengambilan vitamin SEMULAJADI dari Shaklee.  

Semoga perniagaan Shaklee terus berkembang dan menjadi pilihan ramai. InsyaAllah, Aamiin.



No comments:

Post a Comment