TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Sunday 8 March 2015

Saya Suka SELFIE…!!!

Siapa suka berselfie? Zaman sekarang selfie ni boleh dikatakan hampir menjadi trend dan kegilaan terutama golongan remaja. Apa taknya ada yang sampai sanggup panjat bangunan tinggi yang berbahaya semata2 untuk mendapatkan pose gambar yang konon2nya dianggap 'hebat'.. Di media sosial tempat perkongsian gambar juga semakin dipenuhi dengan aksi-aksi selfie.

Bertuah anak zaman sekarang ni sebab mereka dilahirkan di zaman digital yang dipenuhi gajet-gajet menarik. Dulu masa zaman kita kecil2, tak der semua nie kan..

Anak saya NurulHana Humaira ni pun memang suka sangat berselfie... Suka tangkap gambar sendiri… Pergi mana2 mesti nak selfie.. dalam kereta pun nak selfie… dalam toilet pun nak selfie… tak ker haru tu..

Ada kajian mengatakan mereka yang suka berselfie ini memiliki sifat negatif seperti mental lemah, emosi sukar dijangka, berkhayal, syok sendiri dan banyak lagi. Tapi bagi saya terpulanglah kepada cara dan niat orang tu berselfie. Lapangkan dada dan fikir positif. Sekali sekala okay juga berselfie ini. Dapat legakan stress dan menghiburkan hati! Kita berhak untuk ceria dan gembira! Betul tak? Sejak menSHAKLEEkan diri ni, saya suka benda-benda positif, word yang positif, aura positif, environment yang positif dan kawan-kawan positif.

Saya memang suka jer tengok orang selfie. Cuma sendiri nak buat tu rasa, eh, ko tak muda lagi lah nak selfie bagai macam… J

Ok jom layan dulu gambar selfie kami anak beranak….



No comments:

Post a Comment