TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Thursday 19 March 2015

Shaklee Sentiasa Di HatiKu….

Apabila sesuatu produk bagus dan berkesan, ia pasti sentiasa mendapat tempat di hati semua orang. Kini makin hari makin ramai yang sudah terbuka hati untuk mendapatkan vitamin Shaklee dengan tujuan memulihara kesihatan dan juga mengekalkan kesihatan diri. Produk baik seharusnya di kongsi bersama dengan orang yang tersayang!

“Sihat dan Bahagia Di Hari Tua” itulah yang saya pilih. Sebagai bonus, saya ambil peluang menjana pendapatan luar biasa dengan bisnes Shaklee walaupun hanya secara Part Time. Seronok sangat dapat berShaklee sebab kami dapat bantu ramai orang untuk hidup lebih sihat. InsyaAllah dengan izinNya.

Apa yang saya SUDAH dan BAKAL dapat dengan berShaklee?

1. Cash Bonus - setiap bulan Shaklee masukkan cash RM dalam acc Maybank saya.. Alhamdullilah, saya SUDAH menikmatinya setiap bulan!

2. Car Bonus - setiap bulan juga Shaklee BAKAL bayarkan duit kereta baru yang saya pakai kelak!

3. Free Trip - setiap tahun Shaklee akan bayarkan free trip untuk SID yang layak percutian dalam dan luar negara berserta mengerjakan Umrah. InsyaAllah, saya BAKAL merasai percutian tersebut apabila cukup point kelak!

Amacam, berminat? Jadi apa nak buat sekarang nie? Senang aja, daftar ahli dengan cuma bermodalkan RM65 sahaja (seumur hidup) dan anda akan ditunjuk ajar bagaimana bermula dari ZERO KE HERO… Nak tahu apa kelebihan menjadi ahli Shaklee, KLIK SINI.


~Kita Bahagia Bila Kita Sihat, Kita Bahagia Bila Bantu Orang Lain Sihat~



No comments:

Post a Comment