TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Wednesday 5 March 2014

Mengenai Saya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Salam 1 Malaysia,

Saya sebenarnya tidak pernah bermimpi langsung pun untuk menceburkan diri dalam bidang perniagaan Shaklee ini TAPI kini secara tidak sengaja saya adalah pengedar berdaftar produk Shaklee (SID No. 1116367) setelah melihat keserasian dan keberkesanan produk Shaklee ini kepada kesihatan ibu dan suami.

Mari saya kongsikan dengan anda….

Ibu adalah seorang pesakit kategori minor stroke. Saya membeli dan memperkenalkan kepada ibu produk Shaklee OmegaGuard & OsteMatrix. Alhamdullilah setelah pengambilan berterusan, ibu berasa sangat bertenaga dan yang mengembirakannya apabila membuat pemeriksaan berkala di Klinik Kerajaan, keputusan paras gula & tekanan darah sangat baik. Sehingga doktor pun berasa satu pencapaian yang baik apabila dibandingkan keputusan sebelum dan selepas (tapi doktor tak tahu la yang ibu ada mengambil produk supplement nutrisi Shaklee ni)… Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah, produk Shaklee kini membuat ibu lebih bertenaga untuk menjalani rutin kerja harian.

Suami pula kerap bersungut perut terasa senak @ terik dan dada juga kerap sakit. Saya membeli dan memperkenalkan pula kepada suami produk Shaklee Alfalfa Complex. Begitu juga dengan suami setelah pengambilan berterusan, tidak lagi merungut perut senak/terik dan dada juga tidak berasa sakit lagi.

Bermula dari sini, saya percaya pada kelebihan, kehebatan dan keberkesanan yang ada pada produk nutrisi Shaklee ini telah membuatkan saya nekad untuk menjadi pengedar aktif produk nutrisi Shaklee. Kini kami sekeluarga adalah pengguna tetap produk Shaklee.

Saya menjadikan blog ‘Kedai Vitamin Anda’ sebagai tempat perkongsian peribadi dan informasi atau pengalaman pengguna-pengguna Shaklee. Semoga ianya dapat membantu anda semua diluar sana.

Semoga Allah swt mempermudahkan urusan kita semua pada hari ini dan hari-hari yang mendatang dan memberikan kesihatan berpanjangan kepada kita dan keluarga dengan pengambilan produk nutrisi supplement Shaklee.

Anda cuba dahulu Set Cadangan Bajet Shaklee dan anda rasai sendiri perubahan pada diri anda….SAYA BOLEH KATAKAN TERBAIK!!!




No comments:

Post a Comment