TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Thursday 5 March 2015

Saya PAKAR….!!!

Nak tahu tak apa kepakaran saya “Pn. Fiza: UmiHumaira” dalam Shaklee??? Meh saya share yer…


Saya dapat MEMBANTU anda diluar sana: -
  1. Dalam bidang KECANTIKAN dan KESIHATAN LUARAN/DALAMAN. Bagi anda kelihatan VOGUE dan STYLO untuk kepuasan diri sendiri dan tatapan insan tersayang!
  2. Memberikan cadangan dan konsultasi bagaimana anda boleh LEBIH SIHAT dgn MENYEDIAKAN NUTRISI yang sesuai untuk anda mengikut kemampuan bajet anda!
  3. Membimbing anda juga untuk MENJANA INCOME dari rumah secara part time atau full time!

Masalahnya pada hari ini: -
  1. Majoriti orang zaman sekarang ni semua nak pantas termasuk dalam hal penjagaan kecantikan luaran dan dalaman. Punca dan faktor utama adalah disebabkan kesuntukkan masa untuk menguruskan diri sendiri dan mengambil sikap ala kadar ditambah lagi dengan kesibukkan menguruskan rumah tangga, anak-anak, kerja pejabat dan hal-hal lain. Sebab tu perlunya mengambil supplement setiap hari secara berterusan untuk kesihatan & kecantikan kulit. 
  2. Zaman sekarang ni ada macam-macam lambakan jenama supplement kat pasaran. Malah ada sesetengah tu boleh dapat PERCUMA bila pergi Klinik Kerajaan. Pening kepala nak pilih mana satu. Nak consume vitamin... tapi, tak tahu mana yang sesuai dan terbaik buat diri kita...  Nak ambil supplement pun, tak der guide yang betul pula.
  3. Kenapa perlu side income?? Sebabnya zaman sekarang ramai org berhutang... kemahuan melebihi keperluan, cost of living dah semakin meningkat.. anak-anak dah semakin membesar.. keperluan bertambah.. tak semua orang bergaji besar.. tak semua orang yang bekerja suami isteri.. ada yang tak dapat naik gaji, kerja dah bertahun-tahun.. so, cukup ke??

InsyaAllah dengan ilmu yang saya ada, dapatlah saya bantu anda diluar sana, dengan izinNya juga.
  1. Saya akan guide cara pengambilan yang betul dengan Set Kecantikan supaya kulit wajah anda akan nampak lebih sihat, bersih dan awet muda.
  2. Saya akan guide anda untuk mendapatkan supplement yang bersesuaian dengan diri anda mengikut kemampuan bajet anda. Serta bantu meningkatkan daya ketahanan badan dan memberikan tenaga sepanjang hari dengan cadangan pengambilan supplement tersebut.
  3. Saya akan bagi tips dan tunjuk ajar macam mana nak mula, “From Zero to Hero”, bagaimana untuk mengubah hidup anda! Wang bukan segalanya, tapi kita perlukan wang untuk membeli keperluan kita. Yang nyata, kemiskinan bukan untuk diwarisi! Tak reti tak apa yang penting semangat nak belajar dan ubah cara hidup.


No comments:

Post a Comment