TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Friday 13 March 2015

Apa Yang Anda Tahu Tentang “Kesihatan Wanita”…???

Alhamdulillah, pada 15/03/2015 bertempat di Bayview Hotel Melaka dah berlangsung event Shaklee Sesi “Health & Wellness Talk” dan “Business Opportunity Meeting (BOM)”.

Sesi “Health & Wellness Talk” malam tersebut berkisar mengenai Kesihatan Wanita serta produk yang sesuai... Ya Allah, banyaknya ilmu baru yang saya dapat cedok semasa sesi tersebut... Penting sangat kita menjaga kesihatan seawal mungkin… Rupanya penyakit jantung adalah antara pembunuh NO. 1 wanita di Malaysia.

Program Shaklee kali ini sangat seronok dan yang pasti para wanita rasa berpuas hati kerana topik menyentuh tentang “Kesihatan Wanita”. Pentingnya program pada malam tersebut memang memberikan saya dan rakan-rakan Shaklee lain sedikit ilmu sekurang-kurangnya dapat berkongsi dengan keluarga, rakan-rakan dan pelanggan kami di luar sana.

Hadirnya kami ke majlis berilmu seperti ini dapat mengukuhkan ilmu kami sebagai Distributor Shaklee yang berilmu disamping dapat memberikan konsultasi terbaik buat para pengguna Shaklee kami.

Ok lah.. saya tak nak panjang lebar lagi membebel kat sini. Jika anda ingin mengetahui lebih mendalam tentang “Kesihatan Wanita”, jangan malu-malu untuk hubungi saya Pn. Fiza 013-615 1984.

Jom layan gambar-gambar ni dulu… J

Pakar Nutrisi Shaklee, Pn. Sarah memang bersemangat setiap kali memberikan 'talk'

 
Study yang dijalankan keatas sel virus kanser dengan menitiskan Resveratrol salah satu bahan dalam VIVIX mendapati virus kanser hilang sepenuhnya. Sebab itu VIVIX amat dicadangkan pengambilannya untuk pesakit kanser

Inilah WANITA... tak cukup tangan kaki semua nak menyiapkan kerja rumah... (^_^)

Inilah Set Kesihatan Wanita yang dicadangkan pengambilannya

Slide ini yang paling BEST sekali... rasa bangga menjadi ahli SHAKLEE.

Anak cucu sideline pun turut serta

Bersama salah seorang anak dari Empayar BrightStar Leader (BSL)

Lepak di lobby menunggu kehadiran suami



No comments:

Post a Comment