TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Thursday 7 December 2017

SHAKLEE & PENJAGAAN KUALITINYA

Untuk pengetahuan anda, Shaklee TIDAK mempunyai ladang sendiri sebab ia mahu FOKUS pada kajian dan penghasilan produk berkualiti. Perladangan mereka ambil daripada pihak ketiga. Ini pun bagus juga sebab jika bahan mentah tidak berkualiti, Shaklee boleh rejek tanpa menanggung apa-apa kerugian.
 
Shaklee juga tidak perlu pening kepala bab penjagaan ladang dan tidak kesemua ramuan yang digunakan Shaklee sesuai ditanam di USA sana. Untuk pengetahuan anda juga, bahan ramuan yang digunakan oleh Shaklee diambil dari merata ceruk dunia.
 
Beberapa tahun lalu, Shaklee pernah rejek 7 tan Alfalfa daripada sebuah ladang hanya disebabkan ada pencemaran yang datang daripada ribut. Cuma dari ribut, bukannya ladang itu gunakan racun serangga. Disebabkan pencemaran yang sedikit itu, bayangkan Shaklee rejek kesemua 7 tan alfalfa tersebut !
 
Selain itu banyak juga produk Shaklee terpaksa dihentikan penghasilannya disebabkan bahan mentah tidak berkualiti, rosak dan lain-lain.
 
Di sini menunjukkan yabg Shaklee sangat-sangat menjaga kualiti produknya, disamping penjagaan keselamatan produk.
 
Tahukah anda, even dakwat yang digunakan untuk menulis label pada botol produk Shaklee juga adalah diambil daripada dakwat tidak bertoksik? Ya! Dari dakwat hinggalah kepada ramuan produknya semuanya adalah selamat. 

No comments:

Post a Comment