TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Monday 17 March 2014

Cadangan Set Kesuburan Kehamilan

Alhamdullilah, ada sahabat yang bertanya untuk mendapatkan Set Kesuburan Kehamilan. Jadi saya akan sarankan kepada anda set suami isteri ini. Ini adalah merupakan CADANGAN bagi pasangan yang sudah lama berumahtangga yang tiada masalah kesihatan dan juga tiada masalah pada sistem peranakan. Dengan pemakanan yang berterusan dan teratur oleh suami isteri, dengan izin tuhan ada rezekinya. Kita hanya merancang dan berusaha hanya tuhan sahaja yang menentukannya.

Set Kesuburan Shaklee membantu anda meningkatkan kesuburan dalaman dan berikan nutrisi yang lengkap sebagai persediaan kehamilan. Jika anda mengamalkan gaya hidup sihat,  menjaga pemakanan dan kurang tekanan, Insyaallah semuanya akan berhasil dengan izin Allah SWT.

Vitamin Kesuburan Shaklee bukan sahaja meningkatkan kesuburan TETAPI juga: -
# memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, & pelekatan telur
# mematangkan ovum untuk memudahkan proses persenyawaan
# membantu sperma hidup lebih lama sehingga 5 hari di tiub Fallopio
# hasilkan servikal mukus yang berkualiti & subur
# menstabilkan hormon
# menguatkan rahim 
# menghasilan sperma yang sihat
# melancarkan aturan haid supaya lebih teratur
# membekalkan nutrisi lengkap yang diperlukan dalam badan sebagai persediaan hamil
# mengecutkan CYST / FIBROID / ENDOMETRIOSIS 

Diamalkan oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa "sakit ketika bersama", membantu mengatasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/sakit pinggang yang melampau tatkala didatangi haid dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

330 tablet untuk 66 sajian = 2 bulan

Cara pengambilan: 5 biji selepas makan tengahari

Diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Gamma Linolenic Acid (GLA) membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”.

Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah dan likat dan sangat membantu sperma berenang terus ke uterus, ke Tiub Fallopio dan ke telur (ovum).

Tambahan, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan membantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses.

60 kapsul untuk 60 sajian = 2 bulan

Cara pengambilan: 1 biji selepas makan malam

Nota:
Untuk isteri yang period teratur setiap bulan, GLA Complex makan pada hari pertama period hingga hari ke-13 period sahaja. Hari ke-14 berhenti ambil GLA Complex dan tunggu hingga hamil/period seterusnya. Kalau masih period, mula ambil GLA Complex semula (hari 1-13 period sahaja)

Untuk isteri yang period tak teratur, ambil GLA Complex berterusan setiap hari sehingga period teratur (biasa 2-3 bulan lepas amalkan GLA Complex, period akan teratur)

Anda berminat ingin membeli secara terus Set Kesuburan Untuk Isteri diatas? Klik Online Order



Bagi kaum lelaki, Zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, membantu mengekalkan jumlah air mani, membantu mengekalkan paras testosterone yang bersesuaian serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.

Selain itu, Zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal dan penyakit prostat.

120 tablet untuk 120 sajian = 4 bulan

Cara pengambilan: 1 biji sebelum bersarapan

Terkenal sebagai 'vitamin cinta'. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku, membentuk sel-sel baru (termasuk RNA & DNA), ianya amat terkenal sebagai vitamin yang mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita.

120 kapsul untuk 120 sajian = 4 bulan

Cara pengambilan: 1 biji sebelum tidur malam

Anda berminat ingin membeli secara terus Cadangan Set Kesuburan Untuk Suami diatas? Klik Online Order



No comments:

Post a Comment