TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Wednesday 8 October 2014

PROMOSI BERGANDA LAGI OKTOBER 2014…

Jika bulan lepas, Shaklee menawarkan promosi berganda Collagen Shaklee dan Meal Shakes.. Wahhh!!! Bulan ni sekali lagi promosi berganda tetapi kali nie ESP (Energizing Soy Protein) dan Meal Shakes. Yeay!!! Kedua-duanya merupakan produk yang paling HOT di pasaran. Anak gembira, ibu bahagia.

 ENERGIZING SOY PROTEIN, ESP ------> Beli 6 DAPAT 7

MEAL SHAKES ------> Beli 3 DAPAT 4

Banyak kebaikan ESP ini antaranya ialah untuk kulit cantik & tidak kusam, milk booster untuk ibu menyusu, memberi tenaga berpanjangan & macam-macam lagi.

Meal Shakes pula sangat popular di kalangan para ibu yang mahu mengatasi masalah anak mereka yang selalu sembelit & juga kurang selera makan (fussy eater). Tetapi Meal Shakes bukan untuk kanak-kanak sahaja ya, orang dewasa pon boleh. Anda yang menghadapi masalah kurang berat badan (under weight) boleh cuba Meal Shakes ni untuk naikkan berat badan anda.

Produk Shaklee memang murah dan sememangnya pada harga yang mampu dimilik oleh semua orang jika dibandingkan dengan lambakan “Vitamin Sintetik” yang berada di pasaran sekarang.

Ingin jimat dengan pembelian ESP dan Meal Shakes? Apa tunggu lagi? Jom cepat dapatkan ESP & Meal Shakes sementara promosi berganda ini berlangsung sehingga 31 Oktober 2014 ya. Hubungi saya cepat-cepat untuk mendapatkan pada Harga Istimewa & Konsultasi Percuma untuk anda.



No comments:

Post a Comment