TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Wednesday 3 September 2014

Promosi Berganda Shaklee September 2014

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Memang tidak disangka-sangka bulan ni Shaklee buat surprise, untuk pertama kalinya ada DUA promosi dalam sebulan “Promosi Berganda Shaklee: Meal Shakes dan Collagen Powder”... Memang semua SID & customer-customer pun tak ketinggalan berasa sangat teruja. Eh, macam tak percaya pula tu kan… !!!

Promosi Meal Shake Beli 3 Percuma 1
Meal Shake adalah produk yang sangat sesuai untuk kanak-kanak. Ini kerana Meal Shakes diperkaya dengan 19 jenis vitamin dan mineral penting.  Ianya juga kaya dengan kalsium dan rendah kandungan indeks glisemik. Pengambilan Meal Shakes dapat menyediakan nutrisi asas untuk pertumbuhan dan pembesaran yang sangat diperlukan oleh kanak-kanak. Lebih-lebih lagi kanak-kanak yang kerap sakit, kurang makan sayur, mengalami masalah sembelit dan kurang selera makan.

Bukan kanak-kanak jer yang sesuai minum Meal Shakes ni. Untuk orang dewasa pula, Meal Shakes boleh dijadikan sebagai pengambilan sarapan pagi segera yang penuh berkhasiat.


Promosi Collagen Powder Beli 6 Percuma 1
Collagen Powder adalah kolagen yang tulen dan berkualiti tinggi. Ianya dihasilkan daripada ekstrak sisik ikan merah (spesis ikan dari laut dalam). Collagen Powder Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton, dimana mudah untuk diserap oleh tubuh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan kulit.

Satu tips nak kongsi dengan semua penggemar Collagen. Kalau boleh sebelum beli Collagen, sila tanya dulu pada penjual berapa kandungan Dalton dalam Collagen tersebut. Kalau tinggi kandungan Dalton susah badan kita nak serap khasiat Collagen tersebut.

Antara kebaikan Collagen ialah untuk anti-penuaan, menegangkan kulit, menghaluskan kulit, mengurangkan masalah sakit sendi, melembabkan kulit serta mencantikkan kulit dari luar dan dalam.

Ini peluang terbaik anda untuk dapatkan produk promosi Shaklee pada harga istimewa. Lambat nanti gigit jari tau.. Hubungi saya cepat-cepat untuk mendapatkan pada Harga Istimewa & Konsultasi percuma untuk anda.




No comments:

Post a Comment