TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Friday 5 September 2014

Fenomena #shakleeeffect Melanda..

Tu dia... Fenomena #shakleeeffect sedang melanda. Ramai dok heboh pasal #shakleeeffect. Apa sebenarnya fenomena ni?

Untuk memudahkan anda, sebenarnya #shakleeeffect ni lebih kepada berkongsi apa sebenarnya kesan Shaklee ke atas kehidupan seharian. 



Semakin ramai yang dah rasa #shakleeeffect ini. Saya juga tidak mahu ketinggalan untuk berkongsi pengalaman saya dengan produk Shaklee terhadap kesihatan, kehidupan dan kerohanian seharian saya yang berubah sama sekali.. Cer baca dulu kat sini BAGAIMANA SAYA MENGENALI SHAKLEE 

Saya memang sangat berpuas hati dengan #shakleeeffect yang saya rasai dan alami sendiri... Meh sini saya cite kisah hal saya. Dulu saya memang terlalu letih, boleh dikategori sebagai ‘keletihan melampau’, penat, stress macam2 lagi ler.. Badan rasa macam nak tidur jer sepanjang hari, badan nie sakit2, beli dan makan vitamin B-Complex kat Klinik, kat Farmasi, macam-macam jenama, bertukar-tukar, asal orang cakap baik jer terus beli… yang murah yang mahal semua makan tapi kesan sama jer.. langsung tak der perubahan..

Cer google lak.. berkenalan dengan Shaklee, beli & cuba supplement Zinc, B-Complex & Vita-lea… boleh tahan sampai 4 bulan.. bila makan tu dah dapat rasa perbezaan dan Alhamdullilah saya tak der lagi alami ‘keletihan melampau’.. saya tambah lagi dengan ESP, Alfalfa, GLA Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix. Saya dah rasai sendiri #shakleeeffect.

Kalau nak tahu, kami sekeluarga dah jadi pengguna tegar Shaklee dan masing-masing ada kisah #shakleeeffect tersendiri.

Ibu – OmegaGuard, Ostematrix & Vivix
Anak – ESP, Vitamin C & OmegaGuard
Suami – Zinc, OmegaGuard, Alfalfa & Vitamin E
Kngah – Vitamin C, Vitamin E & OmegaGuard
Busu – Alfalfa & Lecithin

Sekarang nie saya dah semakin seronok nak berkongsi kebaikan bila kita sendiri yang merasai #shakleeeffect. Saya sangat dan amat berpuas hati dengan #shakleeeffect yang dirasai dan sentiasa teruja untuk berkongsi #shakleeeffect bersama anda semua!




No comments:

Post a Comment