TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Sunday 3 August 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1435H | MAAF ZAHIR BATIN | IKHLAS DARI PENGEDAR SAH SHAKLEE MELAKA

Salam sayang buat semua pengunjung blog ini...

Di kesempatan ini, bersempena bulan Syawal yang mulia, saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua pengunjung blog "Kedai Vitamin Anda" & pengguna produk kesihatan semulajadi Shaklee yang mengenali saya dan keluarga. Saya memohon sepuluh jari sebagai tanda memohon kemaafan atas segala keterlanjuran yang disedari atau tidak disedari, kesilapan yang dilakukan oleh diri ini secara langsung atau tidak langsung.
Bersama Suami & Anak Tersayang Di Pagi Raya
Ampun dan maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki atas segala khilaf; terlanjur kata, tersilap bicara dan terkasar perbuatan. Saya juga memohon maaf zahir dan batin sekiranya ada kekurangan, salah dan silap sepanjang kewujudan blog ini.  Apa-apa kekurangan mohon diperbetulkan. Insyaallah akan cuba diperbaiki di masa akan datang. Baik itu datangnya dari Allah SWT dan yang sebaliknya adalah dari diri saya sendiri.

Semoga Ramadhan yang berlalu telah menjadikan diri kita seorang hamba yang lebih baik dari sebelum ini dan semoga Syawal kali ini memberi seribu satu makna kepada kita semua.

Sepanjang hari raya ini, setiap pagi jangan sesekali lupa ambil sebiji B-Complex ye. Semoga kita semua berada dalam lindungan Allah SWT, selamat semuanya walau di mana anda berada.

Nak beli produk Shaklee: Call/SMS/WhatsApp/WeChat  013-615 1984 (Fiza) dan dapatkan Konsultasi percuma selepas pembelian

Nak jadi ahli Shaklee:  Call/SMS/WhatsApp/WeChat  013-615 1984 (Fiza) untuk pendaftaran bernilai RM75 termasuk pos member kit ke depan pintu anda ATAU dengan setiap pembelian bernilai 200uv (RM650) layak menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA.

Kelebihan sebagai ahli Shaklee: Penjimatan 15-30% untuk setiap pembelian.  Jana pendapatan bersama Shaklee sehingga 6 angka sebulan.

Ikhlas daripada:
En. Zaine Hasan
Pn. Norhafizah Nordin
Nurulhana Humaira Zaine
Pengedar Sah Shaklee Melaka (SID 1116367)




No comments:

Post a Comment