TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Sunday 10 August 2014

Meriahkan Aidilfitri Bersama Shaklee 2014

Assalamualaikum.
Alhamdullilah petang tadi 09hb Ogos, saya dan suami berpeluang menghadirkan diri ke Majlis Sambutan Hari Raya Shaklee 2014 bertempat di Equatorial Hotel Melaka. Pertama kali bagi saya dan suami menyambut raya bersama keluarga besar Shaklee. Memang best sebab bukan setakat orang melayu jer tau yang datang, ada Chinese dan Indian jugak... Sporting siap pakai baju raya lagi you..
Beberapa acara menarik telah disediakan oleh pihak Shaklee seperti cerita pasal asal usul Shaklee, Tips Kesihatan oleh Pakar Nutrisi Shaklee Ms. Charlotte, Motivation Sharing, games, cabutan bertuah - macam biasa nombor saya memang tak pernah pun bertuah, rugi rugi.. hadiah semua best-best & yang paling best ucapan dari President Shaklee Malaysia Mr. Victor Lim... memang sempoi..

Sementara orang dewasa dengar pasal bisness Shaklee nie, yang anak-anak dok merata tempat dalam bilik tu sibuk mewarna. Macam-macam ragam anak ada.. tapi memang enjoy...
Saya selitkan gambar-gambar yang sempat saya rakamkan pada majlis tersebut. Terima kasih tak terhingga buat suami yang tak jemu melayan isterinya yang dok sibuk nak berposing jer...

Memang BEST sambutan hari raya Shaklee ni, setahun sekali jer... Insyaallah tahun depan datang lagi.




No comments:

Post a Comment