TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Sunday 3 August 2014

Get Clean Water Pitcher Shaklee

Filter Air Bergerak, Mudah, Ringan dan Cepat.

Kalau nak tahu, Shaklee bukan hanya ada vitamin je tau. Penapis air pun ada! Yang bestnya, penapis air ni boleh dibawa kemana-mana sahaja. Ringan.Tak perlu nak sambung ke paip ke atau kena pakai elektrik ke.Tak payah! Hanya tuang jer air paip ke dalam penapis ni, terus dah boleh minum! Tak payah masak pun. Lagi best bila tengah haus terus minum 'fresh-fresh' dari air paip.Tak caya??? Betul, memang sedap..

Ada ker jug air macam nie..?? Bole tapis air kat mana-mana aja..Mudah, cepat & selamat. Memang ada tapi HANYA DI SHAKLEE…Confirm jenama lain memang tak de..

Memang best lah produk Shaklee - Water Pitcher atau boleh juga dipanggil Jug Penapis Air.

Apa yang best Water Picther nie?
a)    Senang untuk dibawa ke mana-mana
b)    Menjiimatkan wang
c)    Jimat elektrik
Get Clean Water Pitcher Shaklee merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jug air yang lain, Get Clean Water Pitcher Shaklee menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Apa tunggu lagi kawan? Cepat buat pilihan bijak bermula hari ini! 
·         Hanya beberapa sen bagi seliter air
·         Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
·         Jag air bermeter automatic pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras. Tidak memerlukan kuasa elektrik
·         Ringan dan mudah dibawa ke mana-mana
·         Menjimatkan kos–air tanpa perlu dimasak

Anda berminat ingin membeli secara terus Get Clean Water Pitcher Shaklee di atas? Klik Online Order




No comments:

Post a Comment