TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Saturday 9 August 2014

Alfalfa Dan ESP Shaklee: Tips Menambah Susu Badan (Milk Booster) Cepat Dan Mudah

Betul ke ada supplement yang boleh menjadi milk booster...? Ya! Betul Shaklee adalah pilihan terbaik supplement ibu-ibu yang ingin menambahkan susu badan. Memang ramai ibu-ibu yang mempunyai masalah pengeluaran susu (milk booster).

Apa kata ibu-ibu mencuba Set Bajet Breastfeeding Shaklee Alfalfa & ESP.
Set ini merupakan set bajet yang dicadangkan sekiranya anda mempunyai masalah penyusuan. Ramai yang telah berjaya meningkatkan pengeluaran susu dari 0.5 oz ke 5 oz hanya dalam masa 10 minit! Mari kita lihat bagaimana supplements tersebut mampu membantu dalam meningkatkan kualiti dan kuantiti susu ibu.
Credit to my kazen: Limpahan stok susu baby Zahra semasa dalam pantang

Alfalfa: Herba yang terkenal dengan kemampuan meningkatkan penghasilan susu ibu (milk booster). Alfalfa tablet boleh dimakan begitu sahaja atau dipecahkan menjadi serbuk untuk dijadikan minuman herba.

ESP: Sumber protein terbaik untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti susu ibu. Susu akan menjadi lebih pekat dan bayi akan merasa lebih cepat kenyang. Apa yang perlu anda tahu, badan anda memerlukan 3 elemen penting untuk menghasilkan susu badan iaitu lemak, air dan protein. Jadi, ESP perlu ada dalam menu harian anda. Keperluan protein buat ibu menyusu ialah sebanyak 1.1 grams bagi setial 1 kg berat badan bagi memastikan penghasilan susu badan tidak terjejas. Protein yang disalurkan kepada bayi melalui susu ibu akan turut membantu tumbesaran bayi.

Perlu diingatkan, set ini hanyalah sebagai "alat bantuan" tambahan dalam usaha anda untuk meningkatkan penghasilan susu. Pastikan anda mengamalkan rutin wajib seperti menambahkan kekerapan pam atau direct feeding, dan juga pengambilan air dan kalori yang mencukupi.

Anda berminat ingin membeli secara terus Cadangan Set Bajet Breastfeeding di atas? Klik Online Order




No comments:

Post a Comment