TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Saturday 21 June 2014

Kanser Hilang Dengan Vivix Shaklee

Kanser adalah penyakit yang paling ditakuti...Namun, tidak dinafikan, serangan penyakit terutamanya daripada kanser tidak boleh dihalang. Jika bernasib baik, kanser boleh dikesan awal dan pesakit berpeluang sembuh. Malangnya, seperti penyakit, ajal dan maut juga tidak boleh dihalang daripada berlaku.

Bagi yang mengetahui lebih awal, penyakit ini boleh dirawat dan menyerahkan semua keputusan kepada Allah SWT. Yang penting, kita berusaha untuk menjadi sihat dan cuba untuk merawatnya sehingga sembuh. Insyaallah...

Salah satu contoh kisah benar seorang 'cancer survivor', Law Chu Hian merupakan bekas pembaca berita NTV 7 dalam rancangan Edisi Siasat. Suatu ketika dahulu beliau merupakan penghidap kanser. Namun itu semua tidak mematahkan semangat beliau untuk berikhtiar menjadi sihat. Salah satu ikhtiar beliau sudah semestinya tonik ajaib Shaklee iaitu Vivix satu-satunya tonik yang dicipta ekslusif dari Shaklee yang membantu membaik pulih sel sehingga ke DNA manusia.
Seperti yang anda semua boleh lihat dari gambar di atas, tahap kesihatan dan perubahan fizikal Law Chu Hian tersangat banyak perbezaannya. Beliau kelihatan sangat sihat, cergas, bertenaga dan disebabkan keberkesanan produk Shaklee inilah, sekarang beliau sudah bergelar Presidential Master di Shaklee. Niat yang sungguh suci menyebabkan beliau serius aktif di dalam perniagaan ini bagi membantu lebih ramai lagi insan-insan yang senasib dengan beliau suatu ketika dahulu.

KHASIAT DAN MANFAAT VIVIX
Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. Vivix merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.
Anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Kandungan Vivix adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.



Ø   Memperbaiki DNA: Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Ø   Memperbaiki tenaga sel: Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Ø   Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi: Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Alhamdulillah, manusia hanya berusaha Allah jua yang menentukan. Bagi pesakit KANSER , Vivix ini ikthiar untuk anda...

Anda berminat ingin membeli secara terus VIVIX di atas? Klik Online Order

DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA



No comments:

Post a Comment