TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Tuesday 4 March 2014

Konsep Perniagaan

Lain orang lain konsep dan tujuan perniagaan mereka. Bagi saya secara ikhlas saya tidak melihat keuntungan yang berlipat ganda semata-mata, konsep yang saya bawa adalah “Anda bantu Saya, Saya bantu Anda”. Anda tentu fahamkan konsep yang simple ini.

Kenapa saya fikirkan konsep ini kerana tujuan saya hanya satu adalah untuk melihat anda semua menyayangi keluarga anda dengan memberikan mereka satu produk yang dijamin halal dan berkesan. Sepertimana saya menyayangi yang amat sangat keluarga saya, saya ingin mereka hidup dalam kehidupan yang sihat sepanjang masa dan tidak sesekali saya ingin mereka sakit..

“Duit senang dicari tetapi keluarga….??” ***saya tak sanggup untuk meneruskan lagi ayat ini. Kehilangan ayah masih saya terasa sehingga kini kerana lewat diperkenalkan dengan produk berkhasiat ini.

Jadi “Anda bantu Saya” dengan membeli produk ini untuk keluarga anda, “Saya bantu Anda” dengan menawarkan pada harga yang amat berpatutan.  

Cuba dahulu baru tahu khasiatnya!!!















No comments:

Post a Comment