TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Saturday 15 March 2014

Shaklee OmegaGuard Membantu Perkembangan Otak/Minda Dan Tumbesaran Yang Sihat Anak-Anak

Anak merupakan anugerah dan amanah Allah yang tidak ternilai harganya.

Oleh itu sebagai ibu bapa, adalah menjadi tugas kita menjaga amanah tersebut dengan sebaiknya. Seimbang dari segenap aspek kehidupan seperti agama, duniawi serta aspek kesihatan.

Ibu bapa mana yang suka melihat anak selalu sakit - demam, selsema, selalu mengantuk di dalam kelas serta sering ditegur sebagai malas dan tidak tumpukan perhatian di dalam kelaskan?

Adakah anda pasti bahawa anak anda sememangnya bersikap malas atau sebenarnya anak anda kekurangan nutrisi khas untuk otak? Ya, otak juga memerlukan nutrisi untuk berkembang dengan baik dan menghubungkan sel-sel dengan baik.

Tubuh badan kanak-kanak juga memerlukan nutrisi lengkap untuk membantu mereka menjalani rutin harian. Kanak-kanak merupakan insan yang aktif bermain dan memerlukan tenaga yang banyak. Ingat, banyak yang mereka belajar dengan cara bermain bersama rakan-rakan dan kesemua ini memerlukan tenaga yang mencukupi.

Tahukah Anda?

Kajian menunjukkan 40% daripada pelajar yang mengambil Omega 3 menunjukkan peningkatan mendadak dalam pembelajaran, membaca, mengeja dan tingkahlaku.

Jadi ibu bapa di luar sana, buatlah pilihan yang bijak dengan memilih makanan tambahan yang terbaik dan semulajadi untuk anak-anak anda.

OmegaGuard merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia, diekstrak dari ikan laut dalam dan merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi - EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi.

DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. DHA menigkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migrain

OmegaGuard juga meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia juga membantu mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan. EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental termasuklah kemurungan, Autism, dan kanak-kanak Hiperaktif.

90 kapsul untuk 90 sajian = 3 bulan

Cara pengambilan: 1 biji selepas makan malam

Anda berminat ingin membeli secara terus OmegaGuard Shaklee diatas? Klik Online Order



No comments:

Post a Comment