TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Tuesday 27 May 2014

Vitamin Untuk Mata

Carotomax Shaklee vitamin untuk masalah mata rabun.. Tak kira lah RABUN JAUH atau RABUN DEKAT... Biar betul nie??? Betul.. memang betul..


Apa yang best sangat Carotomax ni??? Untuk pengetahuan, carotomax ni lah produk Shaklee yang paling sikit kuantitinya dalam sebotol, hanya ada 30 biji sahaja dalam setiap botol, malah botolnya kecik je, so sangat mudah nak dibawa ke mana-mana. Letak dalam handbag pun boleh jer...

Secara umumnya Carotomax boleh membantu:
a)    Kesihatan retina mata - mengurangkan rabun. Jika diamalkan secara konsisten, rabun akan terus pulih! Insyallah...
b)    Kesihatan tulang kesihatan tisu kulit ==> hasilnya jeragat semakin hilang!
c)    Pembentukan sel darah putih & sel darah merah
d)    Pembentukan membran mukus
e)    Mengekalkan sistem imunisasi badan yg sihat!


Yang bestnyer, Carotomax memberikan anda perlindungan antioksida yang sangat tinggi. Ini kerana dalam hanya 1 kapsul sahaja ianya mengandungi 6 jenis karotenoid yang sangat diperlukan oleh badan yang TIDAK terdapat dalam produk-produk kesihatan yang lain..

CarotoMax merupakan campuran luar biasa yang menggabungkan Alfa-Karotena, Astaxanthin, Beta-Karotena, Lutein, Likopena dan Zeaxanthin yang memberikan faedah Karotenoid yang lengkap.
a)    Alpha Carotene - Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.
b)    Astaxanthin - Pigmen di dalam alga dan fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walau bagaimanapun, Shaklee menuai Karotenoid Astaxanthin dari mikroalga laut, sumber protein dan tulen. Melindungi kerosakkan oksidasi kolesterol LDL.
c)    Beta Caroten - Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
d)    Lutein - Menyekat katarak, AMD (penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.
e)    Lycopene - Bersifat anti-oksida, menghalang penuaan organ. Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun. Mengurangkan risiko penyakit kelenjar prostat.
f)     Zeaxanthin - Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks

Bagaimana??? Mahukah anda mata yang bebas cermin mata, bebas contact lens, mampu memandu malam tanpa risaukan silau lampu kereta lain???

Cara pengambilan: -
a) Untuk pemeliharaan kesihatan : 1 kapsul dua kali sehari selepas makan
b) Untuk penyakit mata, semasa rawatan penyakit : 2 kapsul 2 kali sehari selepas makan

Anda berminat ingin membeli secara terus Vitamin Untuk Mata di atas? Klik Online Order



No comments:

Post a Comment