TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Friday 2 May 2014

Penyelarasan Harga Shaklee

Baru-baru ini Shaklee telah menetapkan dan bertindak lebih tegas terhadap perang harga barangan Shaklee dipasaran. Ini kerana ada yang jual pada harga bawah daripada harga ahli dan ada juga yang jual pada harga ahli kepada mereka yang bukan ahli. Ini telah menyalahi etika pengedar Shaklee yang sebenar. Oleh itu, Shaklee telah melaksanakan penyelarasan harga untuk semua ahli/pengedar dan juga pelanggan tetap Shaklee.

Sekiranya anda TIDAK BERDAFTAR secara sah sebagai AHLI/PENGEDAR SHAKLEE, anda TIDAK BERHAK untuk mendapatkan produk SHAKLEE pada HARGA AHLI/PENGEDAR...

Maknanya, jika sekiranya anda bukan ahli/pengedar Shaklee yang sah, anda hanya layak mendapat belian pada harga pasaran dan harga ahli pula hanya untuk mereka yang berdaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee yang sah sahaja.

HARGA PASARAN = Untuk yang pelanggan selain SID/ahli Shaklee berdaftar
manakala
HARGA AHLI = EKSKLUSIF UNTUK AHLI BERDAFTAR DENGAN SHAKLEE SAHAJA

Pengedar Shaklee diwajibkan mematuhi HARGA PASARAN seperti yang telah ditetapkan; tiada lagi HARGA AHLI atau HARGA KASIH SAYANG selepas ini. 

Oleh itu, sekiranya masih terdapat perbandingan harga, maaf... saya tidak boleh menjual pada harga di bawah harga pasaran untuk anda... Saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang beretika dan mematuhi P&R bisnes Shaklee.

Jadi pelanggan setia produk Shaklee, sekiranya anda ingin mendapatkan harga ahli.. anda sangat2 dialu2kan untuk mendaftar sebagai ahli..bukan sahaja dapat harga ahli, anda juga berpeluang menikmati pelbagai keistimewaan menjadi ahli Shaklee..

Banyak ke beza HARGA AHLI dengan HARGA PASARAN? Untuk pengetahuan semua, kalau anda mendaftar sebagai ahli Shaklee anda akan berjimat sehingga 5 - 20% untuk sesuatu produk tu. Banyak gak tuu...

Tak minat nak daftar? Ok, takpe kalau tak berminat.

Bagi yang berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda hanya perlu membuat bayaran pendaftaran cuma RM65 + postage RM10 (Semenanjung) atau postage RM20 (Sabah/Sarawak). Yuran pendaftaran ini adalah untuk pembelian memberkit Shaklee dan pendaftaran ini untuk seumur hidup. Tidak perlu renew.

Kelebihan yang anda boleh dapat sebagai ahli Shaklee, KLIK DI SINI

Bagi yang nak DAFTAR AHLI SHAKLEE, tapi nak MAKAN SENDIRI pun boleh. Lepas tu kalau tiba-tiba rasa nak serius BUSINESS pun takde hal. Kami ada sedia kumpulan untuk membimbing. Pastinya dengan leader-leader yang hebat di dalam empayar kami.

INGIN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? 
Hubungi segera saya, Fiza SID: 1116367 Call/SMS/WhatsApp 013-615 1984



No comments:

Post a Comment