TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Tuesday 27 May 2014

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Melaka (Melaka Tengah). Penghantaran juga untuk seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam perkenalan buat semua yang berkunjung ke blog saya.

Assalamualaikum....
Saya adalah Norhafizah isteri kepada Zaine dan Umi kepada Nurulhana Humaira.
Panggil saja saya Fiza.

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee anda di Melaka. Aktif menjalankan perniagaan produk Shaklee sama ada secara Online mahupun Offline. Shaklee ID: 1116367

Membuat penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak melalui CITY-LINK.
Berminat untuk mendapatkan produk-produk kesihatan dari Shaklee?

Jangan malu untuk hubungi saya,
Norhafizah Nordin
SID: 1116367 
SMS/Whatsapp/WeChat: 013–615 1984



No comments:

Post a Comment