TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Friday 16 May 2014

Manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita-C Plus Shaklee

Dulunya dikenali sebagai Chewable Vita C.. tapi sekarang adalah Chewable Vita-C Plus... Chewable Vita-C Plus Shaklee kini telah pun ditingkatkan formulasinya dengan tambahan Citrus Bioflavanoid Complex dan tentunya adalah menjadi antara suplement Vitamin C yang paling lengkap di pasaran.

Menariknya, manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita-C Plus ini bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak-kanak berusia dari empat tahun dan ke atas, tetapi juga boleh dinikmati oleh orang dewasa.

Jika anda mengambil 5 biji Chewable Vita-C Plus setiap hari adalah bersamaan dengan 1 biji SR Vitamin C Shaklee.. Chewable Vita-C Plus ini membekalkan 100mg Vitamin C yang telah ditambah dengan Rose Hips dan Bioflavonoids Complex yang mana ia membantu meningkatkan lagi fungsi vitamin C apabila masuk kedalam tubuh badan kita.

Ia mempunyai perasa limau sama seperti 1 1/2 biji buah orange yang menyediakan Vitamin C. Produk ini tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan yang menjadikan ianya sentiasa SELAMAT untuk dimakan. so tak payah la risau ye.. 

Kebaikan: -
- Rasa Chewabe Vita-C Plus tidak pahit dan tidak masam
- Boleh makan ikut pilihan masa sendiri (contoh 3 biji lepas sarapan, 2 biji lepas makan malam)
- Boleh kongsi dengan anak-anak berusia empat tahun dan ke atas juga

Manfaat utama Vitamin C:
a)    Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen.
b)    Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
c)    Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bacteria, kuman dan mengukuhkan sistem imun
d)    Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.
e)    Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
f)     Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
g)    Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Antara simptom kekurangan Vitamin C:
a)    Mudah tertekan/stress - sering letih dan lemah
b)    Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik, tapak kaki keras dan kasar
c)    Luka yang lambat sembuh Mudah selsema / bersin
d)    Wajah nampak tua dari usia (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)
e)    Mudah dapat ulser
f)     Mudah demam/antibodi tak kuat
g)    Gusi berdarah
h)    Salur darah mengecil
i)      Sakit sendi tanda lebam pada badan
j)      Weight loss (bukan kurus sihat tp kurus yang tak sihat, lemah dan kusam)

Jadi ape lagi kawan-kawan.. jom dapatkan sebotol Chewable Vita-C Plus hari ni juga..beli sebotol boleh dimakan satu keluarga..jangan lepaskan peluang ini... “Hot Stuff Shaklee” ini, kejap je Sold Out satu malaysia nanti!!


Anda berminat ingin membeli secara terus Chewable Vita-C Plus Shaklee di atas? Klik Online Order



No comments:

Post a Comment