TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Thursday 25 December 2014

20 SEBAB KENAPA PERLU PILIH SHAKLEE SEBAGAI BISNES?

Kenapa saya pilih Shaklee sebagai business online saya?

Ok, saya bermula dengan bisness Shaklee selepas berpuas hati mencuba produknya. Bila saya rasa ianya berkesan, saya ingin berkongsikan dengan ramai orang kebaikan Shaklee. Saya berkongsi seberapa banyak khasiat dan kelebihan produk dengan orang ramai.. niat cuma nak membantu orang lain juga dapat kesihatan yang elok. Lebih-lebih lagi produk Shaklee ni lebih kepada kesihatan.

Paling best, apabila mendaftar modal cuma RM65 sahaja dan tak perlu langsung nak simpan stok! Dengan hasil bonus itu lah, saya boleh guna balik sebagai modal. Tak payah pening kepala nak pinjam duit kat bank.

Ramai yang tanya kenapa join Shaklee? Kenapa saya perlu pilih Shaklee? Nak tau kenapa? Meh saya kongsi kan sikit ape yang menyebabkan saya join Shaklee, kenapa tidak syarikat MLM lain.. saya bukan kata MLM lain tak bagus atau tak hebat... jadi jangan ada yang melatah yer kalu anda dari syarikat MLM lain..

Ni saya senaraikan antara sebab-sebabnya: -

1. Kekuatan pada produknya – Shaklee adalah produk yang bagus dan berasaskan bahan semulajadi, melalui kajian terperinci & ujian yg ketat. Shaklee berdaftar dengan KKM & yang paling penting disahkan halal. Shaklee juga telah lebih 57 tahun dalam pasaran dunia. The Shaklee Difference ~ Always Safe, Always Works, Always Green.

2. Syarikat yang mempunyai kredibiliti dan integriti yang sangat tinggi.

3. Sistem yang sangat adil & terbukti mematuhi syariah.

4. Shaklee bayar bonus yang tinggi pada pengedarnya, 50% daripada keuntungan syarikat (satu ciri syarikat yang baik). Banyak sangat kelebihan selain cash bonus, ada car bonus & pelbagai insentif lagi. Satu peluang yang sangat besar dan paling utama Shaklee sangat menghargai pengedarnya.

5. Satu bisnes yang boleh diwarisi oleh anak cucu.

6. Income yg tidak terhad (unlimited income). Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan. Jadi ambil peluang berpencen dengan Shaklee.

7. Bisnes produk kecantikan & kesihatan adalah antara bisnes yang terbaik, seperti mana pernah dikatakan oleh DAO & Faisal Abdullah. Industri yang bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.

8. Tidak perlukan modal untuk mulakan bisnes. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa.

9. Boleh dilakukan 100% dari rumah. Home-based business.

10. Tak perlukan premis perniagaan. Bukan ker mahal kalau nak sewa kedai?

11. Tak perlu simpan stok yang banyak. Tak ada stok langsung pun boleh.

12. Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dsb. Biasanya dalam bisnes, “High Risk, High Return”, tapi di Shaklee.. “No Risk, BUT High Return”.. mana nak cari konsep perniagaan macam ini?

13. Kalis kemelesetan ekonomi, Insyaallah. Maksudnya dalam keadaan ekonomi bagus atau tidak, orang tetap akan membeli. Orang tetap perlukan supplement & produk kesihatan.

14. Peluang perniagaan online yang sangat besar, seperti mana kajian oleh SKMM & Paypal berkenaan peningkatan pembeli online & nilai yg dibelanjakan secara online meningkat sehingga berbillion ringgit. Daripada kajian seorang Pensyarah di Malaysia, bisnes online lahirkan paling ramai Jutawan. Kaitannya dengan Shaklee? Shaklee boleh dibuat 100% secara online system.

15. Syarat untuk berjaya dalam bisnes adalah M.E.S.T.I (Mentor, Elmu, Sistem, Tindakan & Impian). Ramai yang dah berjaya dapat income sehingga 6-7 angka sebulan. Dalam Shaklee, kita dah ada mentor & sistem yg dah tersedia.. malah, peluang menuntut ilmu yg sentiasa terbuka luas… tinggal lagi TINDAKAN & IMPIAN saja untuk berjaya.

16. Shaklee menyumbang kepada kepimpinan alam sekitar sejak 5 dekad yg lalu. Syarikat pertama di dunia yg memperolehi pensijilan "Climate Neutral". Kita sokong Shaklee, kita juga menyokong usaha ke atas alam sekitar yg lebih baik. GO GREEN.

17. Boleh jd MLM pahala… peluang untuk dapat pahala yang berpanjangan, walaupun kita sudah tiada di dunia ini (daripada ilmu yang dicurahkan generasi demi generasi… menjadi ilmu yang bermanfaat)

18. Income yang berpanjangan, dengan itu boleh jadi amal yang berpanjangan… walaupun kita sudah tiada di dunia ini.

19. Donald Trump & Robert Kiyosaki pun sokong MLM. Juga DAO, pun sokong MLM. Justeru, kenapa kita tidak?

20. Supplement Shaklee sebagai alternatif kepada ubatan kimia & drugs (ini lebih kepada sebab peribadi tapi satu sebab yang penting juga.. Shaklee jauh lagi selamat daripada ubat yang ada banyak side effect). Shaklee untuk mencegah… kerana mencegah lebih baik daripada merawat.
Ingin mendaftar sebagai ahli shaklee? Nak tahu lebih lanjut, jom sertai kami di ‘EMPAYAR BSL’. Jumpa anda nanti sebagai salah seorang “JUTAWAN MUSLIMAH EMPAYAR BSL”.. Insyaallah, Aamiin.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya untuk maklumat lanjut atau KLIK SINI



No comments:

Post a Comment