TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Saturday 12 April 2014

PROMOSI DATANG LAGI!!!

Alhamdullilah, saya ada terima mesej bertanyakan 'Akak tak der buat apa-apa promosi ker'... Saya jawab tak der!!! tapi dalam hati rasa tak sampai hati sebab niat kita awal-awal memang nak membantu mereka diluar sana mendapatkan supplement terbaik untuk diri mereka atau mungkin juga untuk dihadiah kepada yang tersayang...kenapa saya 'touching' sangat, BACA DISINI..

Selepas berfikir dalam-dalam, hari ini saya mulakan PROMOSI di bawah.... 

1. Pembelian mana-mana produk Shaklee bernilai RM150 dan keatasPERCUMA KOS PENGHANTARAN..

2. Pembelian mana-mana produk Shaklee bernilai RM250 dan keatas, saya 'sponsor' RMxx untuk anda terus menjadi ahli Shaklee..


Segera hubungi saya untuk tempahan segera 

Call/SMS/WhatsApp   013-615 1984



No comments:

Post a Comment