TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Saturday 26 April 2014

Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik

Multivitamin menyokong keperluan zat dan nutrisi pemakanan harian untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Pengambilan multivitamin terbaik membantu menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan jangka panjang.

Memilih multivitamin terbaik menyokong diet harian kerana makanan disekeliling kita dipenuhi makanan yang telah diproses, jadi sangat sukar bagi kita untuk mendapatkan hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.

Vita-Lea merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral kritikal dalam jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.

Vita-Lea merupakan salah satu KILLER PRODUCT OF SHAKLEE kerana ianya adalah multivitamin beserta iron yang sangat penting untuk pembentukan darah dan sel.

2 biji Vita-Lea bersamaan 40 jenis hidangan lauk...Bermakna untuk mendapatkan zat yang sama banyak dalam 2 biji Vita-Lea ianya samalah dengan 40 hidangan jenis lauk...Wah!! mampu ke nak makan sampai 40 jenis lauk tu?

Tahukah anda bahawa pengambilan Vita-Lea secara berterusan selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65% (ujian klinikal).

Ada sesetengah kajian mengatakan bahawa pengambilan multivitamin sahaja sudah mencukupi bagi mereka yang sihat dan yang menjaga pemakanan seimbang. Asasnya semua masalah kesihatan memerlukan Vita-Lea. Ini kerana di dalamnya mengandungi 12 vitamin dan 7 galian utama yang banyak membantu dalam kestabilan sistem tubuh badan manusia.

Siapa yang memerlukan Multivitamin VITA-LEA SHAKLEE
- Individu dewasa yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh jangka panjang
- Individu yang tidak lengkap diet hariannya
- Individu yang ingin meningkatkan sistem imun
- Remaja yang sedang membesar
- Wanita yang mementingkan kesejahteraan kesihatan mereka
- Lelaki - semua peringkat umur dewasa lelaki
- Individu yang menopous
- Wanita yang baru bersalin

Anda berminat ingin membeli secara terus Vita-Lea Shaklee di atas? Klik Online Order




No comments:

Post a Comment