TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Friday 6 February 2015

Shaklee Master Celebration Ummu Durrah

Sebenarnya malu lak nak update blog pasal Shaklee Master Celebration Nor Fahana (Ummu Durrah) & Master Saiful yang telah pun selamat diadakan di Philea Resort Melaka pada 18 January 2015 hari tu.. Dah hampir sebulan pun berlalu, baru dok heboh nak update ni…. Sebenarnya pc saya masuk ‘hospital’ tu pasal ler blog nie dah lama terperap tak der update2… nak update guna ‘hp canggih’ ni, maaf ler tak pandai ler pulak…  J
Tapi sebab saya nak juga berkongsi perasaan excited saya masa di sana, saya update gak ler juga yer.. kalu ada yang sudi membaca tu terima kasih ler banyak-banyak saya ucapkan tau… Ikhlas nie..
Ok, sebenarnya MasCel (Master Celebration) adalah majlis penghargaan Shaklee kepada mereka yang sudah bergelar Master Coordinator (pangkat tertinggi) dalam dunia Shaklee. RM50K diperuntukkan bagi menghargai usaha kerja keras mereka yang dah sampai ketahap Master ni. Pilih je mana-mana hotel 5-star yang kita nak. Semua 100% Shaklee akan sediakan dan uruskan... Kita cuma hantar badan jer.. Best tak? Gila tak best…

Serius saya cakap memang perasaan sangat ler teruja bila kita tengok mereka diraikan macam pengantin baru lagi tu. Sebenarnya, ni kali kedua saya hadir MasCel ni.. Memang kalu boleh setiap kali ada MasCel, saya nak pergi sedup aura-aura positif.. Sapa yang tak pernah pergi, lain kali cuba pergi & rasai sendiri pengalaman tu.. serius saya tak bohong, memang best…!!!

Selain acara ‘persandingan’ yang memang semua orang yang hadir tunggu-tunggu tu, bab makan pun best.. mewah uolls.. mau tak nyer, makan kat hotel 5-star.. Saja-saja nak pergi makan bayar duit sendiri berfikir gak tu 2-3 kali.. Betul tak? Makan free weh siapa tak nak.. Shaklee belanja tak pergi memang ler rugi..
J

Kat sana makan memang boleh kenyang sampai kembung perut ni. Macam-macam ada..!!


Ok lah.. saya tak nak citer panjang lebar.. cite pun dah basi... jom kita layan jer photo yang ada tu.. TAPI PERINGATAN, lain kali kalu ada acara MasCel ni korang pergi juga tau… MASUK PERCUMA jer...



No comments:

Post a Comment