TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Thursday 20 November 2014

PERCUTIAN TAJAAN SHAKLEE!!!

Setiap tahun, saya akan pastikan kami sekeluarga bercuti.. Kalau tahun lepas 2013, kami memilih bercuti ke Bukit Merah, tahun ni lain sikit…

Dari awal tahun memang saya dah target tahun nie nak bercuti ke sebuah Homestay yang ada private swimming pool supaya kami puas mandi manda tanpa sebarang gangguan.. Dan saya juga merancang untuk aktiviti BBQ di tepi kolam renang… Memang saya impikan sangat-sangat percutian macam ni.. dan setelah puas mencari akhirnya saya berjumpa dengan “Tengku Man Pool Homestay”..  

Kebiasaan setiap tahun, saya terpaksa simpan sedikit duit gaji setiap bulan supaya saya dapat ‘sponsor’ ahli keluarga untuk pergi bercuti… Tapi bezanya percutian kali ni, kalu nak tahu saya langsung tidak menggunakan duit gaji sendiri tetapi 100% guna duit bonus Shaklee!!! First time ni... Seronok yang amat sangat.. Syukur Alhamdulillah, dah la percutian ‘tajaan’ Shaklee, pastu apa yang diimpikan menjadi kenyataan. Seronok kan dengar. Hehehe..

Actually bisnes Shaklee ni tak la sesusah mana. Berniaga secara online kan. Memang mudah… Sebab hanya update & share je di media sosial pasal produk Shaklee dengan niat untuk membantu lagi ramai orang di luar sana mengambil supplement yang 100% semulajadi. Cukup-cukup la kita ni makan ubat sintetik yang banyak bahan kimia, silap hari bulan beracun lak…

Yang penting kena rajin ler.. Kalau nak dibandingkan berniaga rumah ke rumah, berniaga online tersangat2 lah mudahnya. 

Mula-mula tu memang la rasa malu tapi sekejap je rasa malu.. pas tu dah tak malu dah. Wat pe nak malu, kat dalam facebook bukan orang nampak kita pun. Update status yang bukan-bukan tak malu pulak, so HARUS think POSITIVE!.

Tapi biasalah manusia, banyak ragam, kita update sikit pasal bisnes orang kata menyemak kat wall, itu ini, bla bla bla... Orang dok mengutuk mengata biarkan je. Orang-orang macam ni memang kategori orang yang Negatif. Maaf ler kalau saya unfren/unfollow, sebab saya tak perlukan orang-orang yang negatif ni. Rugi!!!..

Jadi, siapa-siapa yang kat luar sana sanggup cabar diri untuk menceburi bisnes online, meh join “Empayar BSL”. Berniaga Shaklee paaaaaling mudah... modal tak banyak mana pun RM75 je SEUMUR HIDUP dan bonus anda yang tentukan, nak 2, 3, 4, 5 angka, suka hati anda!. Sangat-sangat berbaloi..

Kalau rasa berminat tu, jangan fikir-fikir lagi. Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat anda berjaya… Kalau rasa nak tahu lebih lanjut istimewanya menjadi ahli Shaklee, KLIK SINI.

Dah ler, panjang lebar lak saya ngomel, meh saya share dengan anda gambar percutian kali ini. Bessstt......






2 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah fiza kerana manfaatkan bonus Shaklee untuk menggembirakan keluarga tersayang...
    Best kan join Shaklee....macam2 peluang kita dapat....untung sangat sape join...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah sape2 yang nampak jalan & peluang yang diberi oleh Shaklee ni jer yg akan grap cepat2... "FAST ACTION, FAST RESULT' tu mmg valid..

      Delete