TAG

SHAKLEE...MAKING YOUR LIVE HEALTHY...HEALTHY YOU...HEALTHY HOME...HEALTHY PLANET... DAPATKAN PRODUK SHAKLEE PENERAJU PEMBUATAN VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN NO.1 DI DUNIA

Monday 17 November 2014

Harapan Pulih Pesakit Kanser?

Kanser sememangnya sakit yang sangat ditakuti dan antara pembunuh utama rakyat Malaysia. Kanser berlaku disebabkan oleh perubahan dalam gen yang mengawal pembesaran dan pemusnahan sel. Kebiasaannya sel akan menjadi tua dan mati seterusnya diganti dengan sel yang baru. Tetapi sel kanser membiak apabila selepas proses penuaan sel tersebut tidak mati malah membiak menjadi berganda-ganda.

Set Kanser Shaklee terdiri dari:

1)     VIVIX
Ramuan semulajadi di dalam VIVIX:
a) Muscadine Grape – mengandungi profil polyphenol yang berkualiti untuk awet muda dan asid ellargik sejenis fitonutrien kepekatan tinggi anti-kanser, anti-virus dan anti bakteria. Diambil melalui proses ektraksi sejuk untuk mngekalkan kualiti tertingginya.

b) Purple Carrot – sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Juga mengandungi anthocyanins sejenis antioksida yang berkualiti tinggi merupakan anti-kanser, anti-radang, anti-mikrobial dan baik untuksaluran darah, lipoprotin dan platelet, mengurangkan risiko penyakit koronari jantung. Juga mengandungi asid klorogenik dipercayai mengurangkan masalah diabetik.

c) Elderberry – mengandungi flavonoids, ciri antioksida yang kuat, mengukuhkan mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria. Juga sekali lagi kaya dengan anthocyanin, ie anti-radang, juga baik untuk sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan selsema atau influenza.

Elderberry juga mengandungi vitamin A, B dan C dan nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin.

Lain-lain manfaat Elderberry  ialah mampu mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, pengurangan stress, penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes.

d) Polygonum Cupidatum – tumbuhan berasal dari asia, juga terdapat di Amerika Utara dan Eropah, merupakan sumber komersial ravestrol yang penting melawan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan dan memanjangkan usia, dari segi kajian purata jangkahayat akan datang ialah 120 tahun.

Bagaimana Vivix dapat membantu pesakit kanser?
Bahan-bahan dalam VIVIX seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Sebab itulah, VIVIX mampu membantu pesakit kanser.

Dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan perubatan lain.

Dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.

Dapat meningkatkan sistem imun / ketahanan badan bagi membolehkan anda melawan kanser.


2)     Nutriferon
Kajian terhebat dalam bidang Imunologi yang ditemui olih Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo, tahun 1954. Satu formula exclusive dan dipaten oleh Shaklee dan terdapat dimana-mana syarikat lain.

Antara manfaat – mengukuh sistem imun dalam masa 3 hari, melawan kanser dan tumor, melindungi dari influenza, meringan stress dan kelesuan, melambatkan penuaan, mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit hepatitis B & C, menstabilkan proses menopos dan mengurangkan masalah PMS.

Bagaimana Nutriferon membantu pesakit kanser?
Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells dan makrofag.

Melawan Kanser & Tumor – Interferon semulajadi mengandungi poliksakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglubalin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.



VIVIX dan Nutriferon hanya asbab yang membantu pesakit kanser melalui proses pemulihan dengan lebih baik. Shaklee TIDAK PERNAH menetapkan VIVIX dan Nutriferon sebagai ubat atau suplemen anti kanser.. namun VIVIX dan Nutriferon mampu membantu pesakit kanser melalui proses pemulihan dengan lebih baik dengan meningkatkan tahap kesihatan pesakit ketika dalam rawatan doktor.

Proses pemulihan bergantung juga sejauh mana tahap kanser tersebut dan dengan izin dan Kuasa Allah yang Maha Penyembuh. Apapun usaha harus ada dan yang paling penting, semangat dan keinginan untuk sembuh dan tidak mudah putus asa walaupun seberat mana sekalipun penyakit yang Allah berikan.. Setiap penyakit itu pasti ada penawarnya..

Seterusnya sebagai muslim, doa adalah medium terbaik untuk memohon kesembuhan disamping ikhtiar terbaik, segalanya berlaku dengan izin Allah dan mencegah adalah lebih baik dari mengubati.

Anda berminat ingin membeli secara terus Cadangan Set Pesakit Kanser di atas? Klik Online Order



No comments:

Post a Comment